nurcihan97 Arkadaşlar ben 8+4 haftaligim ama 4 kilo almışım bu normal mi daha bebek 2 gramken annenin 4 kg alması normal mi ?
Sevgi56 nurcihan97 fazla bence, ilk aylarda bende çok hızlı aldım, sonra başetmek çok zor Biraz dikkat et, karbonhidrat ve tatlı ağırlıklı beslenme.
Ceren1calhan nurcihan97 5 aylık hamileyim 2 kilo aldım karnım da çıkmadı hiç ama sanırım 2. Hamileliğim ondan olabilir
Leylasfk-- nurcihan97 ben De siz gibi çok hızlı kilo aldım 6 ayda 9 kilo aldım inşallah bundan sonda aldığım kilolar bana değil çocuğa gider benim ki de normal değil siz de ben gibi olmışsunuz 🙈
Nur-kaynak Ben ilk 3 ay hep kustum bırsey yıyemedım sonrakı 4 aydan ıtıbaren 5 kılo almışım ve 7 aylığım hala 5 kiloylayım
canss_96 12 haftamdayım ben 70 kiloyla başladım kusma olmamasına rağmen 68 e düştüm dün kontrolüm vardı 69 kiloyla devam ediyoruz ekmek çok tüketmiyorum hergün sabah 2 yumurta yiyorum mutlaka
rosemomm belki zayıf hamile kalmışsındır vücudunda ihtiyacı doğrultusunda hızlı başlamış olabilirsin moral bozma herkesin bünyesi ve hamileliği farklı sonuçta sadece normal ya da fazla kiloda hamile kaldıysan ilk aylara dikkat edebilirsin sonrasına zaten edemez hale geliyorsun bebek büyüdükçe ☺️
Ekbln92 nurcihan97 bende iki kilo almışım mi ayda doktorum çok dedi diyetisyene gönderdi 🙄 ama ben ilk hamileliğimde de 4. Aya kadar 7 kilo almıştım ilk başlarda hızlı alıyorum. Doğuma 17 kilo alarak gitmiştim. Diyetisyen normal dedi 17 kilo için. Ayda 1-1.5 kilo normal kabul ediyor ediliyormuş. 4 kilo bi ayda aldıysanız fazla
Nhlhmz11 nurcihan97 ben 37 haftada doğuma girdim ,totelde 26 kilo kadar aldım . Şuan bebeğim dört aylık ve 20 kilom gitti bile. 6 kilom kaldı fazladan .
Zehross03 nurcihan97 o haftalarda nasıl kilo alabildin genelde en erken 12. Haftadan sonra başlıyo kilo alımı bence biraz dikkat et sonra zorlanırsın ben 12 den 17 ye 5 kg aldım 26 şuan 13 kg oldu ve çok pişmanım daha yeni sabitledim biraz
Aylasss97 Ben de 3 aylık hamileyim 14 haftalık, henüz kilo hiç almadım , kusmadım da hamileliğim boyunca
Razee nurcihan97 ben hamile olduğumu bilmeden diyetisyene başlamıştım 1 ayda 5 kilo verdim ve sonra 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim doktora söylediğimde çok iyi yapmışsın ilk 3 ay kilo vericez kalan zamanda da kilo alıcaz demişti ama ben o psikolojiyle takibi kilo vermeye devam edemedim şuan tam 9 haftalığız bende 2 kilo falan aldım ama söylemem o ki ilk 3 ay da hiç kilo alamamamız gerekiyormuş
ladyax nurcihan97 ilk 3 4 ay kilo almamak en iyisi diyor doktorlar bence biraz dikkat et derim bende şu an 6 aylığım daha kilo almadım zaten son aylar illaki kilo alacağız gebelik başında en az şekilde almalıyız o yüzden