Yeliz34 Kızlar moralim çok bozuk 5+4 haftalık gebeliğim var sabırsızlandım bugün doktora gittim keseyi göremedi 2 hafta sonra gel dedi başına gelen varmı bu arada karından baktı sadece
Sinemarya58 Yeliz34 vajinal baksaydı görürdü canım bende ilk kızımda görmemiştim sonra gittim gördüm sıkma canını daha çok erken zaten 🕊️şimdi ise 4+4 te gördüm mesela
Htc_snn Yeliz34 takma kafana ben gittim kese boş dedi bi gittim kalp atışı yok dedi bekle biraz sabret bişi olmaz bak şimdi gayet iyyiz 11 olduk sıkma canını stres yok sakin
Yeliz34 Sinemarya58 kafamda cabalar dolanıyor belki minicik bir kese bile görseydim rahatlardım ne biliyim şimdiden annelik duygusu sardı🙈🙈🙈
Gulmasal Yeliz34 kanama vs yoksa korkmayin vajinal baksaydi gorurdu karindan gozukur bidahiki gitmenizde