Kızlar merhaba 33+4 haftalık hamileyim ve bacaklarımda dizlerimin altından itibaren ödem var parmağımla bastırınca içe doğru çukur oluşuyor resmen ve karıncalaşmış gibi uyuşuk şiş olan kısımlar bu kadar fazla olması normal mi sizde aşırı ödem sorunu yaşadınız mı hiç ? Bol bol su da içiyorum şeker ya da tansiyon sorunum da yok niye bu kadar oldu sizce