Benim pozitif çıkmıştı diye doktorum tüksek riskli gebeliğe yönlendirdi oraya gittiğimde ise bu tam sonuçlanmamış dedi oda enfeksiyon bölümüne gönderdi enfeksiyon bölümü sonuçlarımı görünce aviditrn yüksek dedi bu virüsü hamilelik öncesi geçirdiğimi ve bebeğe %90 bir etkisi olmayacagını söyledi içim rahatladı enfeksiyon bölümüne gidebilirsin sende