Ab92 Gaz ağrısı inanılmaz bir şey .. Bir o yana gidiyor bir bu yana , yer değiştirirken bıçak saplanır gibi oluyor .. Gaz problemi nasıl geçer ? 🙄
Gamzeli63 Ab92 ay bende çektim ilk hamileligimi ogrendigimde 10 haflagim suan bende süt ve süt ürünlerini tukettigimde oldu ben kimyon çayıyla atlattım bi daha yoğurt süt uzak durdum mecburen zararı olmadığını söylemişti doktorum 1 su bardagina 1 cay kasigi dinlendirip içtim
yarencaliskan Ab92 dondurma şekersiz sakız Türk kahvesi veya sade nescafe önermişti BAnada doktorum Çok gaz sancısı yaşıyorum bende 🥲
ardengunes Ab92 yan yatın cenin pozisyonunda yada secde eder gibi durun bu sekilde güzel gaz cikiyo rahatlarsiniz🙈🤭