Sabina03 Hamişler bugün doktora gittim bebeğim kalp atışını dinledik eşimle çok güzel bir duygu😍 eşim ses kaydı yaptı hatta keşke videoya çekseydik sonradan aklıma geldi siz dinledinizmi bebişin kalp atışlarını?
Aysebkr1258 Sabina03 hayırlı uğurlu olsun Gerçekten çok güzel bir duygu bidaki gittiğinizde video çekersiniz bizim gittiğimiz hastanede yasak biz yapamıyoruz maalesef o ses dünyanın en güzel sesi rabbim kimseyi mahrum bırakmasın 😊😍
Sabina03 Aysebkr1258 Aynen öyle dünyanın en güzel sesi😍😍 Rabbim bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🙏