Ebru_krm_mrt Arkadaşlar bu ikinci doğumum olacak ilki 37. Haftada kalp atışlarının duyulmaması sonucu sezeryan oldum şimdi ikinci bebeğimi bekliyorum 10 gün sonra sezeryan olucam 39+1 e denk geliyo sizce normal mi bebeğim birazda zayıf
Sinemm Ebru_krm_mrt bebeğin kaç kilo cnm sezeryan da 38.39 arası alıyorlar zaten bence normal hayırlı olsun simdiden
Ebru_krm_mrt Sinemm 37+2 de 2750 dedi doktorum inşallah 3 kiloya ulaşır abisi 2600 doğdu çok zorlandım minicikti