Totanseyma evet açılıyor resim. Sıcaktan ısılık olmus gibi duruyor. Benimde boyun kisminda bu sekilde cikiyor cok sicak olunca ve terleyince. Aksamlari biraz ılık suda bekletin ayaklarinizi isterseniz birde 1 tatli kaşığı tuz atın rahatlatir baya. Isılık olunca bende az tuzlu suda dus alirim iyi gelir. Ise yaramazsa doktora gözükün krem verirler geçmiş olsun