Smsmzmz Selam kızlar kaç haftalık oldunuz ikinci hamilelik bu kadar mı zor geçer ya 34+1 haftalık oldum geçmiyor bir türlü karnım taş gibi gece uykusu yok ağırlık 😭 bebiş doğsada hamilelikten kurtulsam derecesindeyim
Duyguuuu0 Smsmzmz doğunca da karnimda biraz daha dursaydi diyorsun gazı emdi mi emmedi mi derdi daha neler neler
Bal_1604 Smsmzmz bende de durum aynı sağlıkla dogursamda kurtulsam diye düşünüyorum bı yorgunluk bı mutsuzluk var bende 34.haftadayim
runkli0606 Smsmzmz bende 34 oldum inan aynı şey diyorum zaman geçmiyor sıcaklar bir yandan ağırlık bir yandan sağa dönüyorum yatamıyorum sola dönüyorum yatamıyorum oturur vaziyette ne kadar uyuyabilirsem o gerçekten artık doğsun noktasına geliyor insan allahın gücüne gitmesin ama
Smsmzmz Duyguuuu0 olsun canım bakmaya o kadar razıyım ki yeter ki doğsun ağırlık daha zor insan yine doğum yapınca kendine geliyor dinç oluyor
Cimcinpi Smsmzmz buna katılıyorum hamilelik daha zor son aylar iyice agiralsiyosun zaten hiç bisy yapamiyosun çok zor oluyo hersey
Smsmzmz Cimcinpi aynen öyle canım iş yapamaz hale geldim karnım bı sertleşiyor resmen nesef alamıyorum kalp krizi geçireceğim sanıyorum yaa
Smsmzmz runkli0606 aynen canım Allah yardımcımız olsun İnanki hamilelik çok zor bişe biran önce sağ salim kavuşalim da inşallah az kaldı 🙏🥰
Smsmzmz Seymanurbozdag12 ee dogru ya halsizlik başlı başına insan başına dert uykudan uyanıyordum o haftalarda ben 10 dk sonra koltukta yine uyuya kalıyordum 😅
runkli0606 Smsmzmz amin inşallah bugün sağ kasığımda şiddetli sancı oldu bu seferde erken doğummu diye panik yapmaya başladımne emmeye geliyorum ne gömmeye 😄😄
Smsmzmz runkli0606 kız aynı bende kuruntu yapıyorum bebiş bı toplaniyor baskı oluyor alt tarafta acaba doğumum geldi mi diyorum araştırmaya başlıyorum 😅