worin
Kızlar sürekli pesimist düşünceler içerisindeyim.. 21. hafta bebeğimin kalbinde parlaklık görüldü, geçene kadar hamileliğim zehir oldu.. Şimdi de 5. haftada boynumdaki sorun nedeni ile çektiğim MR’yi kafaya takıyorum.. Doktor ve hemşirem MR’nin Radyasyonsuz olduğunu ve bebeğe bir zararı olmadığını söylüyor ama kafaya takıyorum annelik işte.. Benim gibi böyle herşeyi kafaya takan var mı?
10 hafta kaldı, bu 10 haftada daha neler takarım kafaya bilmiyorum😬