Muczem222 Arkadaşlar ben tüp Bebek yaptırdım 22 Haziran’da 11 gün değerim 154 çıktı 13 gün 360 çıktı 14 gün ise 650 bir günde MasAllah 2kat arttı normal mi değerlerim 2 embriyo
Muczem222 Doktorum herşey iyi dedi ama dünkü değerler için konuşmadım bir hun önce 360 diğer gün 24 saat dolmadı 654 çıkmış bilemedim bende
dlb97 Ben del daha hamile oldugumu ogrenmeden once ayni seyleri yasadim bicak saplanmalari nefes alamamalar falan bugun doktor randevum var asiri heyecanliyim ilk gebeligim