Mikoosu Kızlar 29 haftalık oldum akşamları büyük abdeste çıkınca elim popumu taharetlenmeye yetmiyor bende iyice zorluyorum elimi uzatmaya çalışıyorum yıkamak için bunun bir zararı olur mu?
bsrabrna Mikoosu bizde 33 haftalığız bende artık zorlanmaya başladığım için mecburen çok zorlandığım zamanlar duşa giriyorum duş başlığı ile daha kolay oluyor diye düşünüyorum
Pnr_KMRC1 Mikoosu ben direk belden aşağısı için duşa giriyorum orda yıkayıp çıkıyorum diğer türlü zor oluyor cnm🫶🌸
mavideniz6 Önden mi yapıyorsunuz tahareti? doğru olan arkadan yapmaktır sağlıklı olan da budur.Hem zorlanmazsınız da :)
Mikoosu mavideniz6 evet önden önce on tarafı sonra arkayı yapıyordum bir zararı olur mu zorladım böyle 1 haftadır ama
mavideniz6 Mikoosu Bir bilgim yok ama yerinizde olsam kendimi zorlamazdım , adı üstünde zorlanıyorsunuz eğilip bükülmek sıkıntılı olabilir