Anne-22 Kızlar bugün doktor kontrolüm vardı 2 hafta sonra çağırdı 33+4 olucam o zaman sonrasında doğumu konuşuruz ama bi problem olmazsa 28Ağustos sezeryan günü Belirlemek istiyorum dedi 39+1 oluyorum o süreçte geç değil mi sezeryan için 😬
Bhryeatss Anne-22 canım benim de 17 temmuzda sezeryanım var 39 oluyorum bende normal bence 38 39 arası😌
Hilal2 Cansu901 evet e bebekten aldıgım korseyi kullanıyorum memnunum ama çok takamıyorum Dikişlerim acıyo
Hilal2 göbeğim çok az var daha çok taksam daha iyi olacak ama birde sıcak daralıyorum ter içinde kalıyor karnım
Kubrascioglu Doktorum genelde sezeryanda 38+3 te alıyoruz dedi ama bana 38+5 için gün verdi hafta sonu girdiği için araya sanırım