Tuba3535 zorunlu sezeryan oldum canım normalde normal doğum bekliyordum ama açılmam yoktu ve bebek kanal a yerleşmemişti cuma günü kontrol e gittim hala açıklık yoktu ve yerşelim yoktu 39+6 daydım sancılarım başladı canım nst sancılar çok yüksekti ama bebek hareketleri az dı riske atmamak için acil aldı iyikide almış kakasını yapmaya başlamış