Nigarsuleymanova Merhaba.ben 19 hafta 2gun bu gun bende. doktorum haftaya detayli ultrasona gel dedi.siz kacıncı haftada gittiniz acaba ? 20haftalıkkrn tez değilmi ?
Duyguanneoluyor Nigarsuleymanova benimde 20. Haftaya denk geliyo bnde aynısını söyledim doktora erken değilmi dedim 19 ile 23 i. Haftalar arasında yapılıyor dedi
Hayale Nigarsuleymanova bana doktor 6aylığında gir dedi rengli ulturasona onun için onümüzdeki ayda gidicem şimdi 6ya gecmiçiz tamaminda gidicem senin doktor acele etmiş biraz
guliz35 Nigarsuleymanova bende 19+4 oldugumda gittim ztn 20. haftadasiniz gidebilirsiniz... dojtor bebeginizin gelisimini degerlendirerek zaten size detayliya gir demistir 🤗😊
Nigarsuleymanova bende de ilk gebelik.onun için çok bişeyler bilmiyorum.20hafta sanki tez gelmiş gibi oldu bana.onun için soruyum dedim teşekkur ederim kızlar ❤️❤️❤️❤️❤️❤️💋💋💋💋💋💋