Bu tarz olumsuz düşüncelerden kendinizi uzak tutmaya çalışın pozitif düşünün lütfen 🙏 şöyle bir gerçekte var neyden korkarsanız veya neyden kaçarsanız beyniniz kendini ona odaklıyor ve istemsizce bu kötü düşünceleri yaşarken buluyorsunuz kendinizi. Güzel şeyler düşünün, bebeğinize kavuşacaksınız, ona çok iyi bir anne olacaksınız, emzireceksiniz, kokusunu hissedeceksiniz, o size muhtaç sizden başka kimsesi yok. Depresyona girersem gibi bir lüksünüz olmayacak emin olun. Güzel düşünün güzel olsun. ❤️