bernayerli Rahmi kalp şeklinde olup da bebeğin tutunduğu yer sıkıntıda olan var mi acaba, basikliktan dolayı ortaya degil kenara yukari ya tutundu , beslenme kesesi hala orda bebek ortada olsa bile beslenemiyor
bebitomom bernayerli benim rahmim de kalp şeklinde 30. Haftadaydım hiç bir sorun yok hata bebeğimin kilosu haftasına göre önde ama şeklin boyutu da önemli tabi benim çok ufak bir şekil bozukluğu var
Totanseyma bernayerli benimde kalp şeklindeydi bebeğim sol taraftaydı hep sağ tarafa geçemediği büyümeye yeri de kalmadığı için 24+5 te doğum başladı doğumdan 6/7 ay sonra ameliyat ile düzelttiler rahmimi 2 sene sonra hamile kaldım şimdi 32+1 olduk
mavideniz6 bernayerli benim de rahmim kalp şeklinde ama dediğinizi anlamadım nasıl bebek beslenemiyor 🥺
bernayerli Totanseyma benimki sol yukarı tutundu bebek ortaya doğru büyüyor su an tam ortada ama kesesi sol yukarda kaldi, rahmin az kanlanan yeri olduğu için kenar kısım yeterince beslenemiyor ve gelişimi geride kaliyor
bernayerli mavideniz6 benimki sol yukarı tutundu bebek ortaya doğru büyüyor su an tam ortada ama kesesi sol yukarda kaldi, rahmin az kanlanan yeri olduğu için kenar kısım yeterince beslenemiyor ve gelişimi geride kaliyor
Merveclskn10 Benim de rahmin kalp şeklinde. İlk zamanlarda düşük riskim vardı ondan sebep mi bilmiyorum. Ama şuan gayet iyi kızım 32 haftalık olacak yarın☺
Totanseyma bernayerli gelişimi geride değildi iyiydi ama rahim ağzı yetmezliği bide kalp rahim hepsi üstüste gelmişti 😕