Kızlar selam 33 haftam bitti bugünde nts ye girdim ilk şükür bir sancı kasilma falan çıkmadı yarın 8 saatlik yola çıkacağım bir sakınca olmaz degilmi çünkü ntsde bir terslik falan yok herşey yolunda gidiyor sıkıntı olmaz degilmi bayram öncesinde doktorumda yolculuk yapabilirsin sıkıntı olmaz demisti