Bulbulyuvasi Ben 39dayım maalesef bulanıyor doğurana kadar bu şekilde devam heralde. Ama artık bebiş kendisi yemek istemediği şeylerden dolayı bizi kusturuyormuş 🫠
Angel23 Doğum belirtisi falan diyorlar kasık ağrılarımda başladı bende anlam veremedim gebilikte hiç bulantım olmadı şimdi olmaya başladı😌
Gezgin1Anne Benim de bu hafta bulantım vardı çarşamba günü bebek kanala girmiş 2 cm açıklığın var dedi, doğumun yaklaştığının belirtisi mi bilmiyorum ama yeme isteğim azaldı onu biliyorum
Angel23 dilay_06 bugün ben öyle oldum 37 haftalığım kusma ve ishal gece 3 tan beri bir yandan kasık ağrısı