Alparslannannesi Arkadaşlar kız kardeşim hamile fakat hamile olduğunu saçını boyattiktan 1gun sonra öğrendi sizce sıkıntı olur mu
Youngmotherr Alparslannannesi açık alanda hava açıkken olduysa sıkıntı yok doktoruna söylesin yine de
5melekannesi Alparslannannesi ben hamileyken bilerek boyamıştım 😂 çünkü doktorum boyanın bebeğe zarar vereceğine dair bilimsel bi açıklaması yok demişti 🤷♀️
Quenn1 Alparslannannesi bende boyattım hemde iki kere bilmiyordum açma boyama yaptım iki kez şükür bir şey olmadı bebeğim şuan 5 aylık
Bulbulyuvasi Alparslannannesi kontrole gittiğinde söylesin doktor açıcı ile boyanması ilk üç ay hele hiç önerilmiyor. İnşallah bir sıkıntı çıkmaz teyzesi 🫶🏻
Alparslannannesi Bulbulyuvasi Aynen bende öyle söyledim ama bilemedi günü geçmemişti ve bugün bian yaptı nasip bakalım
Alparslannannesi 5melekannesi masaAllah baya varmış sizinki bizimki ne kadarlık bilmiyoruz doktora randevu bulursa öğrenecek
Orucu12 Alparslannannesi bende sacımı hamile oldugumu bilmeden 1 hafta arayla 2 kere boyadım bir kere renk actırdım cok sukur bişey olmadı olmaz inşallah
Portredekitirtil Alparslannannesi benim tanıdığım bile bile hep boyuyor hatta dün bile gidip sap sarı yapmıştı
Alparslannannesi Portredekitirtil yaaa nasıl risk alıyor ben anlamıyorum ama doktorlar galiba ilk 3 ay yasak diyorlarmış bilemedik
Portredekitirtil Alparslannannesi ister ilk 3 ay ister son 3 ay olsun o bebek doğana kadar beklenmeli o riski göze almamalı. Kardeşiniz gibi bilmeden boyatanlara değil bilerek boyatanlar için diyorum. Tabiki herkes kendi evladını daha çok düşünür o yüzden kınamıyırum sadece kendi fikrim.
Gulsbaby Alparslannannesi saç boyattım beş gün sonra hamile olduğumu öğrendim. İlk üç aydan sonra düzenli boyadım diğer türlü mutsuzdum aynaya bakınca. 38+4 oldum şükürler olsun her şey yolunda.