Kızlar, bebek arabası, anakucağı, beşik (yatak döşek vs içinde) şifonyer vs alındı. Şimdi büyük parçalar bitti ama nispeten daha küçüklerde kafam durdu belli bir mantık sıralamasında gitmek istiyorum sanki kıyafetleri en sona almak daha mantıklı gibi aşağı yukarı kilosu belli olur havalar belli olur gibi çünkü doğum eylül sonu. Peki siz olsanız sonraki alacağınız şeyler ne olurdu? Veya siz nasıl yaptınız alışveriş sıralamasını