4 yıllık evliyim . İki senedir bebek istiyorduk . Meğer tüpler tıkalıymış rahim filmi çekildim . Sonra hamile kaldım dış gebelik oldu . Sonra tekrar rahim filmi çekildim ilk ay olmadı . Sonra dedim ki bir de ovülasyon testi alayım araştırdım Laboquick aldım çok doğru sonuç verdi memnun kaldım o ay hamile kaldım .
Bir de vifolic folic asit kullandım bir ay öncesinden başlayarak . Sağlıklı beslendim . Abur cubur yemedim çay saatlerinde kuru incir kayısı ceviz yedim . Eşime de her gece yatmadan keçi boynuzu kaynattım .
Uzun yazdım ama hepsini deneyin . 🥰
İnşallah rabbim anne olmayı hak eden , isteyen herkese nasip etsin 🫶