Masalada benim 2. Sezeryan 1 cok güzeldi gayet güzel geçti bu 2. 19 ay arayla oldu gece saat 1 de suyum geldi farkettim ve hazırlanıp hastaneye gittik özel olmasına ragmen ebeler doktorumu aramadı beni saçma sapan oyaladılar sancım başlamıştı ve git gide artıyordu sonra oradaki ebe bana sen normal dogurabilirsin dedi gel alttan bakayım açılma varmı bende hayır ben sezeryan doguracagım dedikce o normale zorladı ve bu süre zarfında nst bagladılar sancılarım 120 lere cıkmaya başladı sonra bebegin kalp atışı 40 düştü ameliyata alacaksanız alın almayacaksanız eger ben sehir hastanesine gidecegim dedim ve hemen aldılar 5:50 de ameliyat haneye aldılar epidural di zaten saat 7 10 kadar igneyle sürekli uyuşturdular bu süre zarfında dpktorumu bekliyoruz dpktor geldi ve 7:37 dogurdum 3 gün oldu agrılar illaki oluyor ama 2. Benim için zor geçti