Ada022 Kızlar 32+6 bebeklerinizin kilosu ne kadardı bana doktor 2260gram fazla dedi şaşırdım fazla deyince
1prensesannesi_ Ada022 bnde 32+0 haftaligim 2 kilo tam bebişim bana normal geldi bundan sonra alicak zaten kilo
Nuniss 32+0 da gittiğimde 1850gr dı doktor gayet iyi demişti bana da bir tık az gibi geldi ama çok tombul bir bebek olmayacak normal olacak büyük ihtimalle 😊😊
Hamalp Ada022 aman doğru çıkmıyor ki usglerde. 3750 doğacak dediler 2.ogluma 3.440 dogdu. Oynayabiliyor
Ada022 Hamalp ya doktor sezeryana falan mı çevirmeye çalışıyor anlamadım. Zorunlu olarak şehir değişikliği yüzünden doktor değiştirmek zorunda kaldım yenı doktor da kilosu fazla dedi anlamadım
Ada022 Hamalp gebelik şekerim vardı canım zaten ama en son 23 mayısta eski doktorum 1765 kilo demişti 6 temmuzda yeni doktora gittim 2260 fazla dedi 13 günde 500 gram alması normal mi bilmiyorum