Kızlar ben bu ay reglimde tüp bebege baslicam ama oncesi de bana vitamin ve estrofem vermişti doktor reglin 2.gunune kadar kullan dedi estrofemi. Regl günüm yarın ya da cumartesi bende hic belirti yok düzenim şaşmaz ve ben hissederim gelmeden bir iki gün önce de. Ee test de yaptım hamile de değilim bazı yerlerde bu ilacın regl geciktirdigini gördüm inşallah öyle birsey yoktur yoksa neden verdi öncesinde onu da bilmiyorum. En güvenilir doktorlardan birine gidiyorum