Seherklbs 40+3 hala ne suyum geldi ne sancım. Yarın suni sancı ile doğum yapacağım kızlar dualarınızı bekliyorum. Kızımı göreceğim için çok heyecanlıyım Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🥰
Tgcccc Seherklbs suni sanci dedikleri serumla veriliyor dimi?Bende 39 oldum hala ses seda yok da … Serumla verilen şey ne kadar can yakabilir ki??Regl agrısının bir kaç tık üstüdür elbette..Ama insanı öyle korkutuyorlar ki..
Aybarssmom_ Rabbim yardımcın olsun sağ salim kucağına alırsın inşallah canım bizim yerimize de öp kokla 🩷
Sevcanguner Sevval0308 bende 39+5 haftaya pazartesi kontrolüm var suni vercekler diye korkuyorum kendisi gelir inşallah o zamana kadar
TugSozTan Tgcccc maalesef dediğiniz gibi değil normal sancıda sancı aralarında dinlenmeniz için vücut endorfin salgılar bu da sizin sancılar arası dinlemenize hatta uyumanızı güç toplamanızı sağlıyor fakat suni sancı öyle değil bu sebeple normal sancıya göre daha zorluyabiliypr
TugSozTan Tgcccc pazartesi 41.hafta olması sebebiyle önce fitil sonrasında suni sancı ile başlatacaklar doğumu