gunesveannesi16 Kızlaaar ayakta şişlik heeeelp?? Ayağım üstüne basamıyorum şişmişte biraz ne yapabilirim ?
Mervvvever gunesveannesi16 tuzu kes bol su iç ve ayaklarını yukarıda tut yatarken otururken hepimiz de var ne yaptiysam geçmedi
anneoluyoruuumm16 gunesveannesi16 gezinebiliyorsan yürüyüş yap tuzu azalt ve bol bol su iç canım. Birde uzanırken ayağının altına yastık koy yüksekte dursun
ladyax gunesveannesi16 o zaman doktora git kırık var mı diye baksınlar basmıcan üstüne bol bol yatcan ndkadklw
Orucu12 gunesveannesi16 benim ayak bileklerimde agrı ve sislik var yorgunluktan sanırım cunku su baya tüketiyorum gun içinde
Mervvvever gunesveannesi16 bugün benimde oldu randevum vardi fazla ayakta kaldim eğer düşme yada burkulma yasamadiysaniz hamilelikten oluyor
gunesveannesi16 Mervvvever farkında olarak herhangi birşey yaşamadım muhtemelen dediğin gibi hamileliktekdir