Kizlar benim hem kanımda hemde idrar yollarimda enfeksiyon iltihap var tahlilimde cikti bebegim iyiymiş ama bu enfeksiyon riskli dusuge kadar yolu var dediler 20+1deyim siz yasadiniz mi bu durumu yarın yeniden kontrolüm tahlilim var yaşayanlar nasıl yol izlediniz