Gonul35 Senosxx 14+5im 5 gundr kalca sirt agrisi bendede var caresi yuruyus ve egilme kalkma gibi harekltlerde buldm yattikca agri col artiyor
esraEb Senosxx kız bebekler yukarıda olduğu için sırt ağrısı olur derler ondan dolayı sordum 🙈gebeliğe bağlı durum değildir o zaman. Eşiniz masaj yapabilir ya da parol içebilirsiniz
Senosxx esraEb İlaç kullanma taraftarı değilim hiç masaj biraz rahatlatıyor tabi ama ben göğüslerin büyümesininde etkisi olduğunu düşünüyorum normale göre çok büyük geliyor bana 😂
Senosxx Gonul35 Canım gün içinde yürüyüş yapıyorum bende ama özellikle sandalye de yemek yerken bir ağrı giriyor birden yemeği bile zor yiyip kalkıyorum geçmek bilmiyor 🥺