Angel23 Ben batman.yaşama gidiyorum güneş hocaya memnunum 37 haftalığım, ilk gebeliğim çevremde çok öneren olmuştu
pinkpanter72 Angel23 eski doktorum oraya geçmiş tekrardan onda sezeryan olmak istiyorum ama fiyat pahalı sanırım diğer özeller nasıl acaba