Yagmur98 hayır canım bendede aynısı vardı gebelık 6haftalık falandı doktor kıstı gordu rahımde. Ama bu kendı kendine temizlenicek dedi. Bı ıkı randevudan sonra sordum doktor hanım kist ufalmış mı dedm ne kisti dedi kist falan kalmamış dedi. Akıntı olmaya başlayınca kistte temizleniyor.