Ozbi Kızlar reglime bir hafta var, bugün sol kasık ağrım çok oldu erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Yumurtlama testi yapmadan regl sonrasını değerlendirdik ama bayramdan dolayı pek verimli olamadı. Sizde durumlar ne?
Miracleee Ozbi ben bu ay sadece gogus ucu ağrısından suphelenip test yaptım. adete 8 gün kala öğrendim. 62 betayla. Erken yumurtlama olmuş tabiki canım. Allah gönlüne göre versin inşallah 🤲🌸
serifeaslan01 Ozbi Akduygu Mamacitaa95 Aylinaleyna Başka belirtisi olan var mı benim göğüs hassasiyeti başladı on gün var regle
Ozbi serifeaslan01 benimde bat 13 iki gündür kasık ağrım var, arada bir de bunalıyorum içim bi tuhaf oluyor
Akduygu Bat 13. 2 gün önce yumurtlamanın 10. Günü testim negatifti. Regliye 7 gün var. Bir haftadır kasık ağrım var ve nerdeyse sürekli
Ozbi Akduygu yumurtlama testi yaptınız mı? Ben bu ay yapamadım memlekette olduğumuz için, ilk defa yapıcam zaten bu ay olmazsa
Mamacitaa95 Benimde bir haftam var sadece bugün kasıklarım çekiliyor gibi oldu ve ne zaman yemek yesem karnım aşırı şişip çıkıyor enteresan geliyor o durum bana
Aylinaleyna Bat 16 yumurtlamadan beri bel ağrısı var önceki gebeliğimdede aynı ağrıyı çekmiştim inşallah yanilmiyorumdur sadece akıntım yok bu sefer inşallah boşa umutlanmiyoruzdur 😊
Aylinaleyna Benim bel ağrım baya şiddetlendi dün akşamdan itibaren psikolojik değildir inşallah rüyamda bir sürü test yapmıştım yarısı pozitif yarısı negatifti artık bilinç altım ne hale geldiyse 😂
Aylinaleyna Toplu aldığım için ev test dolu ama adet gününe kadar yapmamam lazım negatif görmek istemiyorum 🤭