Rapordan, ilaçlardan hiç sormamışım amniyon sıvısı üst sınırda gelişimi haftasında 1.900 kg dedi üst sınırda olması internette araştırdıkça kafam karıştı zaten bunu yapmamak gerekiyor ama yine de merak işte.. Şimdi üst sınırda olması erken doğumu tetikler mi ben normalde spor yapıyordum ev işlerini kendim yapıyorum devam etsem mi biraz duraklasam mı bilemedim kendi deneyimlerini paylaşan annelerimiz olursa sevinirim.