Zeyna01 Allah sağlıkla kucağımzıa almayı nasip etsin inşallah. Bi yerde dinlemiştim kalp atışını duymak istemeyin doktorunuzdan atışını görmeniz yeterli demişti. Bebeğe gereksiz yere frekans gidiyormuş. Gebeliğin ilerleyen haftalarında sesi açtırırsınız ama 7. Haftada bence açtırmayın sadece görsün doktor kalbinin attığını.