seacn Kızlar birkaç gündür vajinamda ara ara sancı gibi ağrı gibi bir şeyler oluyor. 13+1 olduk bu haftalarda normal mi, yoksa artık sıcaktan camlar açık yatmaya başladık ayaklarımı üşütüyorum diye olabilir mi? 🙄