Adenbebek masallah aman bisey olmasin bebise. Benim tup bebek tedavisiyle oldugu icin en basindan beri agrilarim vardi normal olarak karsiliyodum doktorumda normal demisti bi anda kesildi agrilar o yuzden tedirginim. Cokta erken gitmek istemiyorum zaten varsa da gorunmez husrana ugramayayim diye. Sabredicem artik 1 hafta dahaaaa. O igneden bende ilk gunden beri vurduruyorum. Aman vurduruyoken soyle yavas vursunlar kimi bilmiyo hizli vuruyo benim basima geldi arkami kullanamadim 3 gun