Zuleyha1- sonn 24 diye gözüküyoruzz tabi ne olacağı belli olmaz durumlar nedirr ben bugün sabahtan beri deli gibi sancı çekiyorum yalancıdır diyorlar ama 🤷🏻♀️
Rwerdst Zuleyha1- son 20 ama haftaya pazartesi gün verecek doktorumuz bebişimizin gelişimi durduğu için 💓 çarşamba falan 12sinde olur herhalde doğumum ☺️
Sanathanim Nereden sancı çekiyorsunuz? Benimde 70 gün kaldı ilk defa bu sabah karnımdan çok sancı çektm
Zuleyha1- Sanathanim göğüsten aşşağısı het yerim diyebilirim ama adet sancısından beter bi sancı çekiyorum şuan
Nurr2203 Zuleyha1- benimde son 26 diye gözüküyor ama tabi ne olacağı belli değil bi andan sıcaklara dayanamıyorum bi andan sanci gelip gidiyor
ozley Zuleyha1- son 22 🤭 ay ben hiç yalancı sancı çekmedim ya çok nadir kasıklarıma kramp giriyor o kadar. Doğmaya niyeti yok benimkinin heralde 🤪