Altyeses Allah anneli babali buyutmeyi nasip etsin, kesinlikle cok haklisiniz 2 kez normal dogum yaptim buri erkek biri kiz ikisindede doktorlarin israriyla suni sanci aldikdan sonra dayanılmaz ağrılar cektimz en kötüsü de bana ikinma hissi hicbirzaman gelmedi ve bu surec ozellikle cok daha zor oldu malum o his gelmeden bebegi itmeye calismak dogal olmayan bi surec, o nedenle ins bu kez okudugum güzel hikayelerdeki gibi sancimi evde kolaylikla cekip hastabeye gider gitmez dogum yapabilmeyi diliyorum Allahimdan, cunku gercekden ne bagirir ne ses cikaririm aci eşiğim de çok düşük degil ama ikincisi ilkonden daha zordu ben suni sanciya bağlıyorum bu zorluğu