Istanbul3489 seni o kadar iyi anlıyorumki ama bazı şeyler tevekkülde bitiyor galiba doktorlarda tam bilemiyor ne olacağını..bende tam tersi düşünüyorum ilaç almıyorum ama aklıma gelen o kötü düşünceler ,kötü hisler,tedavi edilmeyen depresyon bebeğim hissediyorsa ileride oda psikolojik sorunlar yaşarsa diye korkuyorum.ilaç alsak risk,almasak risk