Ezgii2209 ya canım bende sigara kullanan bir insandım 15 yaşından berri ama konu evlat olunca heleki anneliği zorlu yollardan yaşayabilen ya da hiç yaşayamayacak insanlarla çevresi dolu olan bir insan olarak asla ama asla ona zarar vericek birsey yapmam etrafımda yapan insanlara da asla kendini iyi hissedeceksen yap demem zararlı mı zararlı sonucunda kötü şeyler olma ihtimali var mı var konu tartışmaya kapalı zaten ama senin gibi toplum içinde birseyleri guzellemeden direk doğruyu dobra dobra söyleyen bir insanı lincleyen insanlar dolu buralar alıştık o yüzden herkesin kendi çocuğu kendi bedeni banane ne yapıyorlarsa yapsınlar arkadaş gelmis buraya bıraktığını yazmış 7. Haftada bende ona bunun daha doğru olacağını ileriki haftalarda içmeye devam eden insanları bile gördüğümü ve bunu doğru bulmadığımi soyledim burda saçma sapan ay bırakmayanlar da var insanları stres ediyorsun demenin bir manası yok malum arkadaş zaten 7.haftasinda bıraktığını o zamana kadar içtiğini söylemiş egerki bu postta içmeye devam eden ve bırakamayan bir insan olsaydı o zaman seni bir nebze anlardım gereksiz yerde gereksiz yorumlamaktan başka birsey değil.