Keremmli Eylülün 10-15 arası doğumum var. Adana’da yenidoğana ne giydirilir? Uzun kollu mu yoksa kısa kollu kıyafetler mi almaliyimm??
YaseminBatrk Keremmli bence her doğan çocuk en azından bir hafta ince de olsa uzun kollu uzun pijama giysin tek bir tulum gibi. Sonrası zaten duruma göre şekillenir. He çok aşırı sıcak oluyorsa Eylül’de orası muslin uzun kollular var incecik öyle de giyebilir .
Kayaozge Keremmli Bana hemşirem sen ne giyorsan bebeğine de bi kat fazlasını giydir yeter öyle kat kat giydirme dedi
Keremmli Eylül’de adana çok sıcak oluyor. Evde klima açık ama dışarısı aşırı sıcak ve nemli oluyor. Klima açmadan durmak imkaansiz gibi bisey. Yenidoğan kısa kollu giyer mi bilemedim. İlk bebeğim kışın doğmuştu.