Masal-10 hulya_6363 Bende öyle biliyordum sadece böbrekle bu tanı konmaz diye düşündüm doktor da bana söylemedi bak böyle bir şüphe var diye diğer belirtiler de olsaydı bir nebze burda okuyunca çok üzüldüm çok korktum Allah herkese sağlıklı evlat nasip etsin inşallah 🥹
hulya_6363 Masal-10 her bebek kendine özgüdür canm başkalarının bebeğiyle kendi bebeğini kıyas etme lütfen bak benm bebegimde tek damar vardı onu anne karnında besleyen damar 2 tane olması gerekirken bnmkinde 1 tane vardı ve bana da dedi down olabilir dye aylarca ağladım neler çektim ama ultrason da herşeyi düzgündü çok şükür sapa sağlam doğdu sende dua et ve kendini üzme lütfen
Karanfill Oznurckr merhaba detaylı ultasonu kaçıncı haftada yaptırdınız. Benim 13 14. Haftalarda ense kalınlığı çok yüksek çıktı. 3 farklı doktorda aynısını söyledi. Detaylı ultason zamanı da belli oluyor mu ense kalınlığı?
Oznurckr Karanfill 13-14. Haftada ikili tarama testi yapılıyor, ense kalınlığı 2.5 üzeri cıkarsa riskli sayılıyor Detaylı ultrason 21 ile 24. Hafta arası yapılıyor, bebeğin ense kalınlığı burun kemiği dahil bütün iç ve dıs organları inceleniyo
Aysuturkay Karanfill bizim doktorumuz genoks firması ile çalışıyormuş 3 ay önce 7.500 tlye yaptırmıştık şuan artmış olabilir kur farkından dolayı
_arin GiGi1 bize de binbir türlü şey dendi down sendromu olabilir dediler daha sonra kesin cüce dendi daha neler neler üzüntüden gebelik zehirlenmesi yaşadım ve bebeğim 28 haftalık doğdu hiç birine hakkımı helal etmiyorum oğlum şuan 2 yaşında ve gayet sağlıklı hiçbir problemi yok Allah’a şükürler olsun
GiGi1 _arin şaka gibi… gerçekten ne yazsam bilemedim😟 çok şükür bebeğine sağ sağlim kavuşmuş büyütmüşsün🤲🏽❤️😌
Masell GiGi1 yengeme aldırmak istersen aldır bu çocuk down sendromlu doğacak dediler şükür sapasağlam doğdu.
Yigit_Yagiz_Moms GiGi1 sadece böbrek genişlemesine bakarak kesin down sendromlu diyen doktoru ilk kez duyuyorum bebeğiniz erkekse böbrek genişlemesi erkeklerde yaygın oluyor burada birçok arkadaş yazdı bunu daha sonrasında düzelen çok var ama doktorun dediklerini göz ardınetmeyip fetal dna yaptırmakla iyi etmişsiniz. İnşallah sağlıklıdır bebeğiniz çok da stres yapmayın lütfen. Diğer testleriniz iyi çıktıysa büyük ihtimalle sağlıklıdır bebeğiniz. Ben böbrek genişlemesinin de ilerleyen haftalarda düzeleceğini düşünüyorum Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🤲
GiGi1 Yigit_Yagiz_Moms evet bebeğim erkek ve erkek bebeklerin çoğunda olan birşeymiş. Doktor %5 bile dese insanın aklına kuşku düşüyor kendini yiyor tuhaf birşey yani. İnşallah Rabbim evlat bekleyen herkesi sağ sağlim yavrusuna kavuşturur🤲🏽🥰
Masal-10 hulya_6363 Ah canım ne kadar sevindim sağlıkla doğmasına bilemezsin Ne kadar heyecanla zorlukla bekliyoruz onları Allah büyük ne güzel sağlıkla almışsın kucağına evladını darısı başıma diyeyim
hulya_6363 Masal-10 amin inşallah canım benim Rabbim kimsenin emeğini boşa cikarmasin karnimizda ne emekler ne hayallerle.bekliuoruz
Hvd Merhaba arkadaşlar benim de ikili tarama testim orta risk çıkmıştı şimdi de detaylı ultrasona girdim bebeğimin kalbinde delik varmış down sendromlu olma riskini arttırıyormuş amniyosentez önerdi doktor bir hafta sonrası İçin ne yapacağımı bilmiyorum aynı durumda olan var mı?
Yigit_Yagiz_Moms Hvd amniyosentezde 200 de 1 oranında düşük riski oluyor. Sadece down sendromu var mı diye merak ediyorsanız fetal dna daha mantıklı
GiGi1 Hvd size önerim durumunuz varsa fetal dna testi yaptırmanız dedikleri gibi sıvı alımında düşük riski olabiliyormuş. Allah korusun..
hilall_s Masal-10 bebeğimin cinsiyeti erkek. Erkek bebeklerde olur diyor doktor böbrek genişlemesi ama kalpte parlaklıkta olunca test yaptırsan iyi olur dedi umarım sonuç temiz gelir