GiGi1 öncelikle içinizi ferah tutun ve endişelenmeyin. Allahın izniyle fetal dna sonucunuz ter temiz gelecek. Benimde ikili tarama sonucumda doktorum orta risk görmüştü halbuki ultrasonda ense kalınlığı, burun çıkıklığı vs her şey normaldi. Fetal dna için kan verdim 1 hafta nasıl geçti bir Allah bir ben bilirim. Sonuç ter temiz geldi çünkü öyle olacağına inanıyordum. Hissettiğiniz her duygu bebeğinize geçiyor unutmayın ve olumsuzlukları kafanızdan atmaya çalışın 🙏🏻