1Gozde1Yusuf- Kizlar merhabaaaaa 😊 Yarin doguma giriyorum ve elimde 3 kutu oksapar kalicak fazladan, ihtiyaci olan varsa kargo karsiliginda dogumdan sonra gondermek istiyorum.
Nurcanben 1Gozde1Yusuf- yaa askim öncelikle gözün aydın umarım güzel geçer. Doktorun iğne hakkında ne dedi sezeryan mi oluyorsun normal mi birkaç yerde bu iğnenin doğumdan sonrada birkaç gün daha kullanıldığını duydum doğru mu bu
262223-- 1Gozde1Yusuf- gümüş Yusuf bütün var tiktokta o kızın çok ihtiyacı var 3 kere tüp Bebek denedi düşük yaptı 4. için hem ilaç topluyor çevreden hem maddi yönden hazırlık yapıyor
Ozge111 Doğumdan sonra da veriyorlar diye duydum herkes öyle diyor doktorunuza danışıp ona göre verin isterseniz 😊
elif-asil Ozge111 ben ilkinde de kullandm… Doğum sonrası hiç kullanmadım birgün önce bıraktık… İkincide doktorum farklı yeni ile tasındgm için bu ne der bilmyrm
1Gozde1Yusuf- Nurcanben 2.sezeryanim kuzum dogumdan 10 gun daha kullanicam ayirdim onlari kalani gondermek istiyorum🥰
Edaozencan 1Gozde1Yusuf- hayırlı uğurlu olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah tebrik ederim salı günü tekrar konuşuruz o halde teşekkür ederim bende