Vallahi en nefret ettiğim aşı sağlık ocağı 5 doza tamamlarsan bir daha ömür boyu olmana gerek yok dedi ilk hamileliğimde ve sonrasında toplam 3 doz olmuştum geçen hafta 1 doz daha oldum seneye de 1 kez daha çekeceğim ve 5 doza tamamlanmış olacak bende kurtulacağım inşallah