Kızlar bugün ilaç yazdırmak için devlet hastanesine gittim gebelik öncesi insülin direnci için ilaç kullanıyordum doktor riskli gruba giriyosun sana şeker yüklemesi yapalım dedi kendi doktorumla konuşmadım 14 hafta çok erken değil mi zaten evde hep ölçüyorum açlık tokluk normal geliyo dikkat de ediyorum doktor da illa yapalım dedi kendi doktoruma 17 sinde randevum sizce napayım bu kadar erken olur mu ki bi zararı varmış bebeğe kafam çok karışık