Kızlar merhaba 36+4 haftalık gebeyim kan tahlili verdim ama çok düşük çıktı daha önce sadece doğal olarak kan yükseltici şeyler kullandım bekmez gibi ama bugün doktorum ilaç kullanmam gerektiğini söyledi ve oroferon diye bi kaç verdi kullanan var mı acaba bu ilacı