ms_annisko_ Kızlar selam, bu haftada olanlar nasıl gidiyor hamişlik? Dr kontrolleri ne durumda ? Biz bugün gittik haftasıyla uyumlu bi şekilde büyüyormuş :) sizde durumlar nedir ? Bi de özel sigorta doopleri karışlıyor mu bileniniz var mı?
minikmucizeemaak ms_annisko_ 17+2 🙋🏻♀️ Bizde dün kontrole gittik çok şükür iyiyiz, bende bu sıcaklarla savaşıyorum. Sağlıkla kavuşalım hepimiz bebeklerimize, sağlıkla büyütelim. Sorduğunuz soruyu bilmiyorum maalesef, doopler diye bir şeyi de ilk defa duydum😂
minikmucizeemaak ms_annisko_ Detaylı ultrason deyince bildim😂 SGK var ama özel Sağlık sigortam yok benim, dün randevu aldım 2000 tl ye
minikmucizeemaak ms_annisko_ Vallahi muayenenin sigortasızı 1000 e yakın sigortalı 465 ödüyorum, detaylıyı karşılıyor mu bilmiyorum perinatoloji uzmanı olduğu için 2000 bir de yardımcısı vardı onun 1500 e uzman olsun istedik
ms_annisko_ minikmucizeemaak evet bende o bölümden aldım randevu da bakalım hayırlısı olsun bir ay var daha nasıl geçecek bilmiyorum
minikmucizeemaak ms_annisko_ Özel Sağlık öyle ya 15 tl belli bi muayene sayısı, benimde ağustosun 8 inde randevum