Aşiri para duskunu bir hastane. Acilden kanama ile gitdim önce paranizi ödeyin dedi. Esim odesin diyorum sizde assagiya inceksiniz diyor kanamam varken. Sonrada yatis yapin bebek tehlikede vs dedi korkutdu, size verecegimiz ilaclar 500 lira dedi. Ciktim devlete gitdim bebekte sorun yok dedi hap verdi 7 gun iliski yasagi yatak istirahati dedi ciktik. O gunden beri gitmiyorum