4mevsim_1anne Kızlar mama almaya gitcem biraz küçük olduğu için doktorumuz mamaya başlayalım dedi hangisi en iyi kilo andırıyor
Melekoz 4mevsim_1anne her çocuğa göre değişir denemeden bilemezsiniz Aptamil ve hipp bize çok gaz yapmıştı esama kullandık sonra da Bebelac kullandık hala da Bebelac kullanıyoruz o çocuğa göre değişir çok gaz yaparsa değiştirin biz doktora sorduğumuzda esama kullanın demişti
Lajanam MaErsoy sma optipro kullanıyorum 23 günlük bebeğim alması gereken kilonun 2 katını almış, sütüm az geldiği için mama veriyoruz kilo alımı gayet iyi çok şükür
Lajanam 4mevsim_1anne 400 ml 250 lira canım 10 gün falan gidiyor ama ben 2 saatte bir 60cc veriyorum öyle hesapla
deniz2812 Mamaların hepsi aldırıuor küçükse aptamil prematüre öneriyolar prematüre olmasada. Ben sma kullandım
Deletedmom_116 4mevsim_1anne Aptamil kullanıyorum sürekli değil günde en fazla iki kere ama faydası var Mamadanasa sık emzirmeye bak bence